Accordi e testo completo di "Canta Appress’a’ Nuie" di Edoardo Bennato per chitarra. Tonalità: LA. Accordi principali: LA, RE, MI, FA#m7, LA/SOL. Spartito con accordi sopra il testo, trasponibile su Strimpello.

Tonalità

LA

Accordi

LA, RE, MI, FA#m7, LA/SOL

Domande frequenti

Quali sono gli accordi di Canta Appress’a’ Nuie di Edoardo Bennato?
Gli accordi usati in "Canta Appress’a’ Nuie" di Edoardo Bennato sono: LA, RE, MI, FA#m7, LA/SOL. Tonalità: LA.
In che tonalità è Canta Appress’a’ Nuie?
"Canta Appress’a’ Nuie" di Edoardo Bennato è in tonalità LA.
Dove trovo il testo e gli accordi di Canta Appress’a’ Nuie?
Testo e accordi completi di "Canta Appress’a’ Nuie" sono su Strimpello: https://strimpello.com/song/canta-appressa-nuie.
Chi canta Canta Appress’a’ Nuie?
"Canta Appress’a’ Nuie" è interpretata da Edoardo Bennato.

Spartito completo

Canta Appress’a’ Nuie
Edoardo Bennato
Key: LA
LA
Eh! pe stasera s’è fatto tardi

è meglio ca levammo mano

Eh! ce ne jammo, 

però che st’ultima canzone ve cantammo!

Eh! gira e vota vulessemo sunà

pe tutta a nuttata

Eh! si ma vota e gira, 

forse avimmo fatto troppa bagaria!...

LA    RE  LA     MI  LA

LA    RE  LA     MI  LA

LA  RE    LA
Eh! pe stasera s’è fatto tardi

              MI    LA
è meglio ca levammo mano

    RE    LA
Eh! ce ne jammo, 

                          MI     LA
però che st’ultima canzone ve cantammo!

    RE     LA
Eh! gira e vota vulessemo sunà

        MI   LA
pe tutta a nuttata

         RE      LA
Eh! si ma vota e gira, 

forse avimmo fatto troppa bagaria!...

LA    RE  LA     MI  LA

LA    RE  LA     MI  LA

LA      RE      LA
Eh! chi canta e sona, tene a capa

                MI     LA
fresca e a panza sempe chiena

        RE     LA
Eh! chi sona e canta, sta sempe

                      MI       LA
chino e solde a faccia e tutte quante!...

    RE      LA 
Eh! dice ‘a gente: a chistu munno

                 MI     LA
chi fatica e chi nun fa niente

        RE      LA
Eh si! “canta e sona” sa so

‘mparata tutte quante sta’ canzone!

LA    RE  LA     MI  LA

LA    RE  LA     MI  LA

LA                                RE  MI  LA
Tanti fatti ‘llate nunn’ è sanno...

                                    RE  MI  LA
però è meglio ca nuie cè spiegammo...

                                       RE  MI  LA
o si no cu tutta a scienza ca’ tenimmo...

                                RE  MI  LA  
jammo a mare cu tutt’ e panne!...

LA  RE    LA
Eh! pe stasera s’è fatto tardi

              MI    LA
è meglio ca levammo mano

    RE    LA
Eh! ce ne jammo, 

                          MI     LA
però che st’ultima canzone ve cantammo!

LA                                RE  MI  LA
Tanti fatti ‘llate nunn’ è sanno...

                                    RE  MI  LA
però è meglio ca nuie cè spiegammo...

                                       RE  MI  LA
o si no cu tutta a scienza ca’ tenimmo...

                                RE  MI  LA  
jammo a mare cu tutt’ e panne!...

    LA             RE      LA
Hai voglia e parlà, chella gente

                MI      LA
ca nun vo sentì, nun te sente

                 RE      LA
ma fall’ è sfugà, pecchè tanto , 

                   MI         LA
a furia e parlà s’annozzano ‘nganna!...

                      RE        LA
E mo dalle ‘nfaccia e nun ce pensà

                          MI        LA
ca si vaie a tiempo nun te può ‘mbruglià!

              RE        LA
E si te piace chesta canzone

canta appress’à nuie ca te fa buono!

canta appress’à nuie ca te fa buono!

    LA             RE      LA
Hai voglia e parlà, chella gente

                MI      LA
ca nun vo sentì, nun te sente

                 RE      LA
ma fall’ è sfugà, pecchè tanto , 

                   MI         LA
a furia e parlà s’annozzano ‘nganna!...

FA#m7

  LA
..E mo sientele a chisti prufessure!

ma pareno tanti aucielli do malagurio!

Ma che vuo’ fa, fall’e sfugà a loro 

pure tanto è a’ pazziella mano ‘e creature!

    LA             RE      LA
Hai voglia e parlà, chella gente

                MI      LA
ca nun vo sentì, nun te sente

                 RE      LA
ma fall’ è sfugà, pecchè tanto , 

                   MI         LA
a furia e parlà s’annozzano ‘nganna!...

                      RE        LA
E mo dalle ‘nfaccia e nun ce pensà

                          MI        LA
ca si vaie a tiempo nun te può ‘mbruglià!

              RE        LA
E si te piace chesta canzone

canta appress’à nuie ca te fa buono!

canta appress’à nuie ca te fa buono!

canta appress’à nuie ca te fa buono!

LA    RE  LA     MI  LA

LA    RE  LA     MI  LA

LA    RE  LA     MI  LA

LA    RE  LA     MI  LA
Eh...

LA        LA/SOL        LA        LA/SOL

LA        LA/SOL        LA        LA/SOL

LA

Canta Appress’a’ Nuie

Edoardo Bennato · Key LA

Eh! pe stasera s’è fatto tardi
è meglio ca levammo mano
Eh! ce ne jammo,
però che st’ultima canzone ve cantammo!
Eh! gira e vota vulessemo sunà
pe tutta a nuttata
Eh! si ma vota e gira,
forse avimmo fatto troppa bagaria!...
Eh! pe stasera s’è fatto tardi
è meglio ca levammo mano
Eh! ce ne jammo,
però che st’ultima canzone ve cantammo!
Eh! gira e vota vulessemo sunà
pe tutta a nuttata
Eh! si ma vota e gira,
forse avimmo fatto troppa bagaria!...
Eh! chi canta e sona, tene a capa
fresca e a panza sempe chiena
Eh! chi sona e canta, sta sempe
chino e solde a faccia e tutte quante!...
Eh! dice ‘a gente: a chistu munno
chi fatica e chi nun fa niente
Eh si! “canta e sona” sa so
‘mparata tutte quante sta’ canzone!
Tanti fatti ‘llate nunn’ è sanno...
però è meglio ca nuie cè spiegammo...
o si no cu tutta a scienza ca’ tenimmo...
jammo a mare cu tutt’ e panne!...
Eh! pe stasera s’è fatto tardi
è meglio ca levammo mano
Eh! ce ne jammo,
però che st’ultima canzone ve cantammo!
Tanti fatti ‘llate nunn’ è sanno...
però è meglio ca nuie cè spiegammo...
o si no cu tutta a scienza ca’ tenimmo...
jammo a mare cu tutt’ e panne!...
Hai voglia e parlà, chella gente
ca nun vo sentì, nun te sente
ma fall’ è sfugà, pecchè tanto ,
a furia e parlà s’annozzano ‘nganna!...
E mo dalle ‘nfaccia e nun ce pensà
ca si vaie a tiempo nun te può ‘mbruglià!
E si te piace chesta canzone
canta appress’à nuie ca te fa buono!
canta appress’à nuie ca te fa buono!
Hai voglia e parlà, chella gente
ca nun vo sentì, nun te sente
ma fall’ è sfugà, pecchè tanto ,
a furia e parlà s’annozzano ‘nganna!...
..E mo sientele a chisti prufessure!
ma pareno tanti aucielli do malagurio!
Ma che vuo’ fa, fall’e sfugà a loro
pure tanto è a’ pazziella mano ‘e creature!
Hai voglia e parlà, chella gente
ca nun vo sentì, nun te sente
ma fall’ è sfugà, pecchè tanto ,
a furia e parlà s’annozzano ‘nganna!...
E mo dalle ‘nfaccia e nun ce pensà
ca si vaie a tiempo nun te può ‘mbruglià!
E si te piace chesta canzone
canta appress’à nuie ca te fa buono!
canta appress’à nuie ca te fa buono!
canta appress’à nuie ca te fa buono!
Eh...

Spartito importato da fonte pubblica · originale ·

Altro di Edoardo Bennato

Key0
Capo
Text100%
View
Scroll0.80x